9/28/2007

Jag har köpt mig ett par jätte bra skor, ett par Ecco Goretex skor som är jätte snygga. Jag har ett par kängor Gortex Mirelli innan så nu har jag för alla väder. Jag hittade dem på Väla i går när jag var och köpte kläder till Fabian som växt ur nästan allt.

I dag har jag joggat med Zita, vi har varit och bytt kläder till Ebba(Grandis) på Teba, sen ner till Örkeljunga och träffat Dobis Signes syster som tog ett snabb stopp här efter en mycket lyckad Utställning i Italien av världsklass för Dobisar där Gossip kom på andra plats. De hade även med sig sin andra hund Uno. Vi träffade dem på ett Lantbruks gymnasium där vi träffade en sur Swanstein(Bok författare). För att vi använde deras plan. Efter fem minuter kom en annan gubbe och sa att det var helt ok att låna planen(Susanne och Gossips matte Ami tränade lydnad) en liten stund. Sen skulle de vidare upp till Stockholm.

Sen åkte vi till Vedema och gick några rundor och nu är det Fredag kväll och Tacosen och Tv-n Hägrar. Lady och jag är helt slut i rutan. Amanda fixar med maten, skönt, Vi ska bara mysa, käka Tacos och mysa nu.

I morgon ska vi bara ta det lugnt!!!!!!!!!!!!!!!( Sex dagar har jag fixat ledigt nu inför början av valpisarna.)