9/26/2007

TEBA I HÖÖÖR....

Vi har varit på Teba och laddat upp med ben, öron, tuggringar och ben till Lady,en leksak och nytt fint ljusgrönt halsband. De kollade kollade även upp min trimmer, vilken var helt ok. Jag hade haft den iställd på fel bara(tur!)

Till valparana köpte jag fem små tuggringa, sex raka tuggben, tre bollar så de kan hålla sig aktiverade. Jag kan knappt komma i håg vad Lady hade. Hemma har jag redan fyra trossknutar i olika storlekar plus gosdjur i mängder så vi får se vad de föredrar i bus väg.

Två säckar starter och en modersersättning blev det oxå. Nu har vi allt utom valplådan som min bror ska bygga.

I dag fick Zita följa med på joggingrundan och Lady fick en morgon promenad med mamma. Sen har jag sovit lite. Jag har hittat ännu ett nytt trattis ställe som vi ska ut och plocka på i dag. känner mig lite mosig efter två extra turer på min frivecka!

/Petra