9/03/2007

Utmaning ifrån Carina med Tindra...

Ålder: 35 eller var det 38år ålder är bara kroppen inte huvudet.


Familj: Mina tre barn : Maria som är 19, Amanda som är 17 och lillkillen Fabian på 14år. Sen Lady 2 1/2år


Beskriv er själva med högst tre meningar! Hund tokikig tjej, som aldrig får nog av voffarna. Naturälskare av stora mått, kantareller är det som letas efter just nu i skogen. Jag har alltid någonting på gång.(som man har med tre barn+ att aktivera hunden)


Mina favoritprylar i hemmet: Datorn, min sköna säng och balkongen att sitta på.


Framtidsdröm: Att ta det lugnt och njuta av mina hundar och ungar. Ha körkort och en bil så vi kan ta oss lätt till tävlingar och utställningar.


Favoritras förrutom din egen? Dobermann vilket jag snart har. Annars är spaniels väldigt trevliga hundar.


Senaste sedda film som du gillade? The forgotten


Te eller kaffe? Älskar te med mjölk i.


Last? Blir knäpp utan min hund och våra skogs promenader.


Berätta en hemlighet! Har tröttnat på att titta på tv!!


En bild på mig själv: Ifrån helgen på Öland.