9/05/2007

Onsdag den 5 September

Nu på morgonen var vi ute med jogging kompisarna. Sen nu ska jag baka kokos toppar och borsta Lady.


På eftermiddagen ska vi träffas jag med Lady Mamma med Zita och Carina med Tindra och trimma hundar och snacka hund. Det ska bli jätte roligt för vi har inte träffats på ett bra tag, så det blir nog en hel del att prata om. När vi trimmat färdigt går vi ut en runda om vi hinner och vädret är snyggt(är det just nu.) En härlig dag med andra ord.


Tindra tyckte att det räckte nu och gäspar lite för att vi ska förstå vinken, Lady lade sig ner, Zita tänkte om att sitter jag nu så får jag en godis och vi är färdiga!!! Jag blev inte färdig med det jag skulle, tassar och framben är kvar för mig att pilla med nu i kväll. Annars var det jätte trevligt. Det blev ju nästan kak kalas också. Nästa gång ska vi vara hos Carina.

I går var vi och plockade trattisar på förmiddagen med mamma, min bror med sin lille son och hundarna Nimbus, Zita och Lady. Vi hittade en hel del. Sen på Em gick vi ut en runda på 3 timmar och hittade gula kantareller också. Efter det var vi skönt trötta.