9/17/2007

Jag har pratat med Maggan i dag Ladys uppfödare (Zambell´s) och hon trodde nog att hon var dräktig efter de tecken jag berättade för henne. Hon ska hjälpa mig sen med att se vilken färg de små knytena har. Hon ville gärna komma och titta på Cleos barnbarn som hon sa. Såklart!

I dag då, så blev det ju ingen joggingrunda för mig och Lady för hon äter så himla dåligt och då känns det inte rätt att tvinga ut henne för motion. Ni kan tro att det spritte i kroppen när Susanne och doggarna drog iväg. Det var rätt tänkt för när vi sen var inne och vägde henne hade hon gått ner ett halvt kilo!

Vi åkte till Hovdala jag och mamma med hundarna och gick hundslingan sen och när jag kom hem var det bara att hoppa i skorna igen för jag och Carina skulle ut och lägga viltspår som Tindra och Lady ska ta i morgon, spännande!

Hoppas hon äter nu i kväll! Maggan sa att det är en fas det kan gå igenom, de mår dåligt pga omställningen i kroppen precis som en annan när man var gravid.

Hon sa även att om Lady skulle bli förändrad och då skulle jag låta henne vara för det är hormonerna som talar, änn är hon som vanligt.

Han som talar med hundar börjar kl 20.00 det hinner jag nästan se färdigt, sen är det jobb hela natten.