3/01/2008

På Fredag ska vi upp till Norrköping...

I går fick jag även mail från Kenzos nya ägare och han ska ha kvar sitt namn.
Han hade smält in fint med sin nya syster Diva och Husse var hans favorit. Han kunde nog sova hela dagarna skrev hon om han fick ligga vid eller i husses knä, så gulligt.

Det känns så skönt att de hittat till två så fina hem, vi ska hälsa på när det blir riktigt vår hos honom.
Tack så jätte mycket för inbjudan, ska bli skoj att se hur han växt till sig. Vi kommer!!!

På Fredag ska jag upp till Bodil i Norrköping, Hugo ska ställas ut för första gången. ska bli en upplevelse att se vad han tycker om det. Jag ska trimma till öronen nu i helgen och ta lite under halsen, tassarna ska få sig en omgång oxå.


Jag längtar något så jätte mycket så dagarna räknas ner för varje halvtimma. jag var inne på en hemsida precis och där fanns hon med liggande brevid sin ena syster, så jätte söt och lite busig i blicken.
Skulle vilja bara köra dit i dag och mysa och pyssla med min Smilla gumma.