3/13/2008

Lady, Hugo och jag, min nya familj!! Nästan hela mig. Får jag oxå gnaga? Gräva mossa. På språng i skogen. Ser du inte att vi äter!!Ladys Uppfödare maggan har varit på besök i dag hos oss. Jätte trevligt att träffa henne igen. Vi ses ju på sommrarna oxå i Råå på Hundbadet och för svamp promenader på hösten.

Hon berättade att Mammas uppfödare Ann-Kathrin som har Kennel Zvenskens skulle ha valpar i slutet av April någon gång. Hennes tik Tova som är black and tan skulle få. Spännande att se vad det finns i hennes lilla magge.

Antagligen Black and tan och svarta och kanske någon röd kan jag tänka mig.

Maggan tyckte Hugo och Chanel var så fina så. Ja Smilla oxå såklart!!

När hon tittat på våra små underverk och vi fikat och pratat en lång stund, så åkte vi ut i skogen och la årets första öppenklass spår utan snitslar. Är så nyfiken på hur det kommer gå i morgon.

Måste bara berätta i morse när jag gick upp för att väcka Fabian, ja då gick ju Hugo och Lady oxå upp. Men lilla Smilla sov som en stock och låg i samma ställning när jag kom in efter en liten runda med Lady och Hugo, som hon låg i när jag gick ut. Enda skillnaden var att hon tittade lite på mig!!

Vilken riktig liten mys hund, som ligger kvar och drar sig i sängen så länge hon kan!!!

En filmsnutt från dagens tur till skogen!!

Mamma gillar inte när de leker för häftigt!!