3/26/2008

Fick följa med Matte till jobbet!!

I går natt var Smilla med till jobbet. Mina arbetskamrater var ju så nyfikna och jag ville stolt visa upp min lilla Smilla(som växt 3kg på två veckor)!!
Veronika satte sig hos grynet och skulle klappa, ja då blev hon lilla pirayan och överlycklig, Veronika blev lite fundersam och frågade om hon bet henne. Men hon var bara överglad och då blir det lite tänder, men jag sa att hon fick säga till henne för hon får ju inte göra så.
Hon är sån allt är med jätte mycket känsla!!
Hon somande efter ett tag utmattad på fällen jag tagit med och jag kunde springa runt på mina ringningar.

Mitt i natten fick jag skjuts hem och och lämnade henne, för(man få inte ta med sig hundar )till jobbet!!

Alla pensionärerna som träffade henne blev överlyckliga över en stund mys och kel!!!!!

I dag har vi varit på våffelkalas hos mamma med alla hundarna och sen gick vi ut med Catharina och Hedda till skogen. Vi var ute i två timmar och solen sken på snön så det glittrade. Smilla trasslade in sig i alla taggbuskar hon kunde komma åt och hoppade upp på stenar och gick på gärden och tyckte livet var toppen. Mellan varven blev hon buren av móa och min rygg kändes inte för skön när vi komm hem.

De fick mat när vi kom hem och nu sover alla skönt och de har de gjort i snart tre timmar:))!!

Jag har ju jobbat i natt, så jag ska knoppa in tidigt jag oxå/Haj!!