3/11/2008

Jag säger bara tankspriddas förening here I come!!

På tåget träffade jag en tjej som hade en Dobermann, som jag såklart började prata med. Hon gick och köpte fika till oss och vi pratade om att kanske träna tillsammans i framtiden med våra dobbisar. Vi pratade på och jag fick ett sms, som jag tänkte att jag läser om en stund. Tåget började köra igen och hon sa att nu är jag snart framme kl är 11,30 NEJ tänkte jag , jag har missat att gå av i Norrköping!!!skulle vara där 11,20!!!
Jag kollar sms et där det står att Bodil var lite sen, ja då får jag ju ringa och säga som det är att jag glömde att gå av. Vi träffades i Södertälje i stället. Tack för att du hämtade mig där Bodil!!

I helgen har jag varit i Norrköping hos Bodil och det har hänt en hel del.

Vi har varit på utställning där Hugo fick reserv platsen med en bra kritik. Och han uppförde sig jätte bra. Han var duktig.

Vi pratade med en massa trevliga människor och för dem brevid oss gick det hyfsat bra. De var ett jätte trevligt par som hade kennel Hornlakes tror jag den hette. De berömde Hugos päls, de tyckte den var fin.

Vi har varit med Bodil i skogen, hämtat Smilla och träffat Bodils föräldrar och Filippa.(newfoundland)

Träffat Tanja som har Lexi och Ebba.

Hämtat Smilla utanför Arlanda på Kennel Jean Dark. Jeanette som har kenneln var jätte trevlig och vi satt där en bra stund innan vi körde vidare.

Det var en jätte trevlig helg! Vi kom hem trötta kl22.30 efter att ha gått på fel tåg, för det tåget vi skulle med var försenat och då blev det felskyltat. Men konduktören var snäll och gav två platser till dem som skulle haft min plats + den brevid i första klass istället, tack snälla konduktören för att jag fick platsen brevid där hundarna kurade ihop som en boll, så gulligt att flera inte kunde låta bli att stirra på dem!!

Datorn vill inte som jag vill, så bilderna från kenneln kommer i morgon
Hugo med sin rosett Ute i skogen på promenad med Penny, Wilma, Ebba, Hugo och Smilla
Far och son
Alla hundar hemma hos BodilNakenkatter och en oriental som vi såg på Kenneln. Lustiga katter enligt mig.