2/29/2008

Anni Panni

I dag kunde jag inte sova så länge för sotaren skulle komma och fixa med fläkt och annat i lägenheten. då tittar jag om någon ringt mig i mobilen, ja Annis nya matte och husse var i Tyringe och undrade om de fick komma och visa upp henne en sväng.

Jag hoppade i kläderna kvickt och vi träffades på baksidan av huset och tänkt.

Lilla försiktiga Anni tjejen var som en helt annan hund, så glad och fri och busig. Jag är mer och mer säker på att för valpens skull ska den flytta hemifrån för att bli mer fri. Smulan, Anni ,Hugo och Lady sprang runt och skällde busade, grävde i gräsmattan osv. de var super glada.

De berättade att de skulle ställa ut Anni i påsk, kommer inte ihåg vart. Jag och mamma ska dit och vara hejarklack för lilla gumman. Ska bli jätte skoj att se hur det går i ringen för tjejen.

Tack så jättemycket för att ni kom och vill visa eran tjej, jag blev jätte glad!!!