2/15/2008

Det härliga vädret fortsätter.
I dag var vi ute med Veronika och hennes härliga hundar Novak och Grim. Bilder kommer och får tala för sig själv. Med en liten text till..

(Jag har tvättat, dammsugat, svabbat och diskat hela förmiddagen så det var ett mycket välkommet avbrott med hundpromenaden.Nu resten av kvällen ska jag fortsätta att trimma öron och halsar på valparna jag är färdig med Kenzo och har hälften kvar på Hugo)och de ligger nu och gnagar på varsitt färskt märgben som jag köpte för 1kga20kr. Tjurmuskelspillet fick Lady snabbt en av för hon åt upp sitt märgben i ett nafs så hon gnagar på det.Sen såklart är det tcos och sciefie för mig innan jobbet.
Sen ska jag jobba hela helgen:( och sen kommer fri veckan:))

allt går bra stor som liten när de vet sin plats i flocken, Härligt!!!!!
Alla tyckte det var skönt att komma ut....

Nere vid Finjasjön är det en hel del is i vattenkanten och skum från vågorna...(lite skugga, men ) Så härligt trötta på vägen hem kurar de in sig i Novak.. Han är mjuk han....Lady sitter brevid och Grim ligger framför, man ser hans nos...

Ha en jätte trevlig helg alla hundälskare och gå ut nu när solen skiner!!!