10/19/2006

På skogs tur med Kompis..


I dag har vi spårat lite jag och Lady, vi åkte med Tindra och matte till hennes Farföräldrars gamla hus och lade ut ett spår. Sen gick vi en runda i skogen och då hittade jag fyra gula kantareller som hamnade i såsen på kvällen. Tindra och Lady är riktigt bra kompisar och hittar på lite bus ihop, men de kommer alltid tillbaks igen.
Ladys spår gick riktigt bra hon spårar på som en galopperande häst. jag skall börja att lägga två vinklar lite smått och även börja med spårlinan.
Nu är agilitin slut för min del, jag jobbar kväll de två sista gångerna (tyvärr). Skall inte anmäla mig till för mycket kurser utan har bestämt att nu får jag själv klara det och använda förmidagar när jag är ledig till sådant. Resten av familjen vill se mig ibland också.
I morgon är det för mig att sitta i innebandy sekretariatet och sedan blir det tv kväll.
På Lördag utställning och på Söndag skall cocker gänget komma hit och vi skall lägga spår till allihop i skogen. Det skall bli roligt att träffas häromkring. Hoppas att det blir fint väder.
Jag har tagit massa kort men min data är lite ´koko´ just nu de kommer läggas in så fort det går.