5/22/2008

Fredag till Måndag!!

Allt har varit jätte trevligt!!

Zita och Smilla, johoo!!

Vi har ätit en massa, druckit gott och snackat en hel del. Varit på alla möjliga ställen och grillat körv,satt upp utställningstält och trimmat hundar. Tittat på valpar och varit ute på härlig promenad. Vi fick träffa Marias nya valp Eros som var en lite tuff kille.Smilla var jätte försiktig med lille Eros det var skoj att se.Marias Mio var den som gillade att busa med Smilla mest. Tyckte SMilla var jätte skoj!! Wiggo var ju oxå med..

Jag har ställt Kenzo och fått träffa Hugo igen! Bodil fick träffa Chanel och vi konstaterade att Penny och Chanel är ganska lika fast Chanel är högre och längre både i nos och kropp.Har pratat med Mia (Marrehill´s) och Terese, Som hade Jonte med sig. En fin stor Dobermann hane med sig, som var så lugn och stilig så!! Och de tog fina kort på både Lady och Smilla:-)) glömde skriva att Madde på Maddes kennel var första koppelhållare undertiden de fotade, Tack för hjälpen!!


Hugo och Kenzo blev oplacerade, men de har ställts och det var det viktigaste!
Fina Kenzo.. Både Bodil och Tanja har skrivit så bra så jag nöjer mig med att sätta in fina bilder från helgen.


Jag åkte in och mötte Bodil och Tanja i Hässleholm för vi kulle in på bolaget en sväng och Tanja behövde nya skor. Sen kom Marie med Hugo och Pondus och då åkte vi ut och släppte alla hundarna så att de skulle kunna bekanta sig med varandra.


Jag fyllde ju år häromdagen så vi åkte till Hovdala för att fira med lite grillning och hundarna kunde springa fritt hela tiden.Jag fick en fin lykta av tjejgänget när de kom i fredags, Tack och nu är den uppsatt och testad, Jätte mysigt!

Hugo som nästan flyger fram..

Smilla och Ebba och Pondus.. Sen var vi och gick ute i kohagen, där blev det fina bilder..

Nu sticker vi till kohagen..


Skutt..


Härligt.. Ängen..
Va godis..Vart då.. Jaha.. Slut..???

Jag hittar på något annat i stället..Cockrar ger sig aldrig när det gäller godis!!