5/05/2008

Agility...

I dag har vi passat Magnus för Nimbus snart 14 år orkade inte mer, så det svåra beslutet att han skulle få somna in togs i dag. Vi var ute och gick med honom och smilla häromdagen och han var verkligern gammal och inte alls sig lik.

Han var en stor cocker lika glad och snäll och ville alltid leka!!

Jag tyckte jätte mycket om honom och kommer sakna killen nu när jag ska hem till min bror på besök!!

Jag med min brorson på armen när de ska köra iväg!!



Smilla tyckte lillkillen var jätte spännande och ville slicka honom i ansiktet hela tiden. När Magnus kiknade av skratt blev Smilla förvånad och skällde för hon tyckte det lät konstigt. Sen låg hon och tittade på allt han ghorde och tyckte det var en lustig prick!!

Allt gick jätte bra!!





Sen på kvällen åkte jag till agilityn med Lady. Vet inte riktigt om jag var skysst mot hanarna i gänget, men skoj var det som vanligt. Och hon har haft mycket dålig hörsel nu under löpet, men på agilityn så var hon hur allert som helst. Skit skoj, det enda är att hon skäller av glädje så fort hon börjar med något hinder!!

Vi tränar frammåtsändande!!

Titta på Ladys öron!!