2/18/2007

Söndag afton..

Lady!

Lite klippning till kunde jag ju inte motstå när sakerna fortfarande var kvar på köksbordet, så undan med dem, så hunden finns kvar(med päls.) Det lilla som finns kvar.

Lady fick följa med en sväng till mamma när jag skulle in på två sidor som inte vill öppna sig på min data. Vet inte vad det är med den. Tror jag får be Brorsan titta lite på det, något knas är det ju.

Lady tycker Zita är en hund att se upp till, så fort vi går in rusar hon först omkring i hela lägenheten för att kolla att allt är som det brukar+ för att kolla om det finns något gott någonstans. Sen fram till Zita som alltid springer och hämtar sin leksaks myra när någon kommer, för att överösa henne med pussar. Idag var hon extra glad att gå till Zita, så hon började yla i rena glädjen.
Zita hon tar det mest med ro och springer omkring lite med sin myra för den är hennes och ingen annans. Lady tar ett ben och börjar gnaga under databordet där jag tar mig in på sidorna som är omöjliga hemma, jippie. Man vill ju gärna kunna läsa vad den andra bästishunden har för sig(Tindra.)

Selma!

Först var vi borta hos min bror och skulle hjälpa honom att lyfta ut saker till bilen. Selma är lugn och sitter fint o väntar medans den andra lilla hönan sätter i gång med en illa låt för hon vill in till Nimbus matskål(brorsans hund), som alltid har mat stående framme.
Sen efter flytt hjälpen går vi en skön morgonrunda i skogen och sen hem och värmer en Pizza till mig och Fabbe. De andra två är på sitt håll. Maria hos killen och Amanda hos kompis i Kristianstad.
Selma fick en lång Bosse runda i dag också och då bestämde vi att nästa gång tar vi med oss spårgrejor, det var ett tag sedan nu som vi spårade( det tröttar så bra i huvudet på dem) Då skall Lady också följa med.

Nu är det kväll och Lady skall på snabb kissetur på baksidan, sen tar vi en promenad på cyckelvägen.

Hej