2/13/2007

Jag har blivit utmanad av Novas matte: Utmana mig gärna!1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står det där?detaljerad grafik, liksom snabbare och mjukare rörelser.(Cyberia, Spinn City,Fabians bok).2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?Fabians garderobs dörr, Vit 3. Vad såg du senast på TV?Han som talar med hundar(i går). 4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?Jag gissar att den är 21.00 5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Fabian som duschar, Tv´n i bakgrunden, Maria som sa God Natt och lägger sig. Datan som brusar. 6. När du senast var ute, vad gjorde du då? Var hos min bror och hälsade på lille Magnus min bror´s bäbis. Busade med storasyster Malin och snackade hund med Camilla+ drack kaffe. 7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökning? Om jag skulle lyckas att komma in på freewebs hemsidorna jag brukar besöka och det lyckas när jag använde:Firefox, jippie! 8. Vad har du på dig nu? Hundkläder , skall snart ut och gå med Dobbisen Bosse med Matte. 9. Drömde du något inatt? i så fall vad? Jag drömde om en Signe bäbis som jag skall träna och träna med. (dobberman som jag känner, brun.) 10. När skrattade du senast? När jag var hemmas hos brorsan, höll på med bäbis bus. 11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? En Hoya, Hylla, 2 Tavlor och en lampa. 12. Har du sett något konstigt på sista tiden? Att gå in på Marias rum utan att tycka att det ser en aningen konstigt ut efter att Maria precis sagt att det är nystädat! 13. Vad tycker du om den här utmaningen? Ganska skoj. 14. Vilken var den senaste filmen du såg? Kommer inte i håg, skall fråga Fabian. 15. Om du blev multimiljonär - vad skulle du köpa då? Ett stort hus med stor tomt(inhängnad) vid havet. En Dobermann tik (brun), betala av mina skulder, ta körkort och köpa en kombi bil. 16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om. Jag är ganska blyg. 17. Tycker du om att dansa? Nej! 18-19. Vad ska dina barn heta, pojke resp flicka? De heter Maria, Amanda och Fabian. 20. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Ja, på Irland eller Island. 21. Vad vill du att gud ska säga när du kommer till pärleporten? Välkommen. 22. vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor? vet ej