2/13/2007

Har börjat jobba Natt...

Jag har börjat jobba natt och trodde jag skulle få problem med att sova, men jag sover som en stock vilket fall som och i dag vaknade jag vi 10.30. Då fick hundarna en liten runda för jag skulle igentligen ut med Carina och Tindra i dag, men eftersom Mickan är sjuk fortfarande ville Carina inte lämna henne själv(vilket jag förstår.) I stället tog jag och min dotter Maria med oss mammas hund Zita på skogsrunda och hon uppskattar alltid att komma ut med oss för då blir det koppelfria promenader vilket hon älskar. Denna gången fick Selma också följa med och det gick jätte bra, det enda är att när man går med petra blir det smutsig (lycklig) hund med sig hem. Så jag tror hon hamnar i duschen i kväll.
Jag har föresten köpt två jätte fina halsband i från Hurtta med fuskpäls på sidorna och två 2.20 meter långa skinn koppel. Ett jätte smalt till Lady och ett lite bredare till Selma.
Man är ju lite tokig med sina hundar ibland så i halsbandsyran blev det helt plötsligt så att jag har beställt två egen designade halsband i med eget val av tyg och sen skall det stå med Guldbokstäver deras namn. Jag skall lägga ut bilder på dem med dem på sedan när jag fått dem. Även de fina med fuskpälsen.
Nu är det snart dax för rundan med Bosse för Selma igen.
Jag var föresten i på Tindras hemsida och såg lekfilmen på Tindra och Lady och jag bestämde att jag vill också göra film, så det skall jag göra snarast.
I morgon skall vi gå till Finjasjön och se hur de går med vattnet. Sen är det dax för natt nummero Dos.
Ciao