4/04/2008

Vi har i dag varit hemma hos: Veronika och fikat goda kaor och snackat hund..

Idag har vi varit och hos Veronika som har Grim och Novak. Vi satt ute i det fina vädret och mös och fikade. Veronika hade gjort gooda kakor, tack för dem!!
Vi pratade om hundarna och allt som snurrade i huvudet som vanligt.
Grim är oxå anmäld till Hässleholm, så om jag hinner ska jag kika på dem när de är i ringen. Grim han är fin med en jätte man och massa tjock päls!!

Kakor i sikte...eller hundar?? Lugna dig Smilla om vi är snälla får vi kanske kakor.. Tycker Lady!!Grim och Smilla hälsar på varandra... Hugo bakom benen på Veronika... Ska gräva ett litet hål ända till Kina!! Lite mer behövs nog!!
Vi tar alla jordgubbsplantor med oss hem!!

Kungen i trädgården = Novak!!(lite dålig pg, borelia) Brorsan du kan väll dela med dig, va!!
Jag går bara förbi, vill inte ha benet!!Jag lovar att jag inte ska ta ditt ben, säger Smilla, bara titta lite!! Grim hjälpte Lady med hennes öra som vi ska fråga om hos vetten i dag.. Grim han avgudar Lady`hm, och hennes rumpa

Trevlig Helg alla hundkompisar!!