3/05/2007

Medborgargardet iTyringe...


Matte och lill Husse har varit en sväng till Sjukhuset igen(killen är sjuk), som tur var tog vi det i tid denna gången så nu är det vila + tabletter i en vecka frammåt med diverse provtagning och att proverna fortsätter att gå åt rätt håll.

GE HIT VÄSKAN!!!!!!

Hör vi några några killar ropa, vi tittar upp och ser tre

stycken ge sig på en fjärde och vad gör vi inte då, som

att förexempel bli Tyringes bästa Vakthundar med

Förare. Vi rusar efter gänget som ser oss och springer

iväg, vi efter i hundratio in på en gård, en till över

storavägen, sen är de borta. Då vände vi för att se om

det låg någon stackare nedslagen där de tog väskan

och vad möter vi gåendes mot oss två utav killarna

trodde Matte och bestämde att vi skulle börja springa i

mot dem för att se om de började springa igen.

Killarna går mot oss och börjar : DU, VI BARA

SKOJADE MED VÅRAN KOMPIS, Vi lovar, vi bara

skojade. (Lady var helt uppjagad utav våran jakt så hon

skällde ut dem) jag sa bara att om jag blev rånad ville

jag att någon skulle hjälpa mig. Vi lovar : sa de vi bara

skämtade, Ja de hoppas jag: sa jag och tänkte att

annars vet jag ju hur de ser ut i varje fall.

Efter att ha legat på sjukhus. Sovit i en ammningsstol med fötterna 40 cm utanför, sen åkt hem och jobbat natt. Efter det åkt direkt till sjukhuset och hållt mig vaken till 16.00. Sovit tre och en halv i stället för som jag bestämt skulle gått och sett på : Se upp för Dårrarna. Sen skulle ut och gå en runda för att sen lägga huvudet på kudden igen, se något sådant.
Jätte klar är man precis inte i huvudet, men vi var Värsta Vaktpatrullen i Tyringe. Kan hända det var killar som smågnabbades med varandra, men jag är hundra procent säker på att de inte gör det i närheten av mig och mina två vakthundar igen.
Det var dagens goda gärning!