8/24/2008

Söndag och fiiint väder...

I dag har vi varit ute och gått med Dobbisgänget, så härligt så. Solen sken nästan hela tiden så regnjackorna satt vi på när hundarna busade omkring.Han är så fiin så, Kinge!!! Smilla och brorsan lekte från start tills det var dax att åka.Sen höll ju de andra oxå på så klart!!!
Vi träffade en fin Bull Terrier nere vid stranden..Signe blev så fin på de här korten!!!
Jag fick hjälp att ta 7 månaders kort av Susanne och Terese. Jag handlade och Susanne fotade, Terese stog med Kingen och pipis och lät framför.Korten med min kamera blev sisådär, medans Susannes kamera blev toppen så dem ska jag sätta in i Växa korten så fort jag får dem.
Sen avslutade vi ju med ett kort på hela gruppen.
Lady, Smilla, Kinge, Tea, Agnses och Signe!!!!
En trevlig dag blev det!!och Smilla var helt slut när vi kom hem.