8/20/2008

Annie och Smilla och Lady i skogen för sista gången....



Annie ska flytta till Marie är det nu bestämt och ingen är gladare än jag för det. Hon kommer få det toppen där med en egen Husse som bara bryr sig om henne!


För mig blev det för mycket med tre hundar, jag kännde att tiden inte räckte till för vad Annie behövde: all uppmärksamhet. För hon behöver ha mycket tid för att bli den lugna och harmoniska hund som hon var förr!! Maten slukar hon fortfarande och börjar få lite mera kropp och muskler. Hon älskar fåglar och springa lös är toppen. Söt är hon som bara denn och kommer förgylla dagen på alla sätt och vis.
Smilla har fått ett nytt halsband som är ILLROSA Jag har letat efter det länge. Jag tycker hon blev så fin i sitt suuuuper tjejiga halsband. Tog ett kort så ni kan se på det suuper tjusiga halsbandet.Jag är fortfarande tvungen att tejpa Smillas öron för det ena envisar sig med att villja flerpa, så tills löpet i varje fall kämpar vi på. Hon bryr ig inte nämnvärt om tejpen så jag fortsätter!!! vill ju hon ska ha snygga öron!