1/10/2007

Träning ger färdighet...

Håller på för fullt med den här Domnictiseringen jag skulle hålla på med och det värkar som sakta men säkert att det kommer gå bra. Det viktigaste är att jag är koncekvent utav bara tusan, speciellt nu i början. Jag tror jag har varit slapp den sista tiden, så nu känns det riktigt bra. Det ger ju utdelning på en gång.

När vi är ute och går kvällsrundan är det hårda pix. Lukta och kissa lite i början, sen går vi en lång bit och då är det gå och inget annat som gäller. Dessutom får de inte ta ett steg före mig då. Några ställen är det Varsågod på och kanske en liten lös släppning, men sen går vi på igen. Den som haft svårast att låta bli att lukta och sniffa är Lady, Selma vill gärna bry sig om det kommer någon, men Nej inget sånt tillåts, jag bestämmer allt. Konstigt hur slapp man kan bli ibland.

I dag var vi ute i regnet och blev blöööööta!