1/02/2007

9 Dobbisar+några till och lilla Lady..



I dag var vi ute och gick ett helt gäng hundar och det var jätte roligt. Hadde bestämt att vi skulle träffas ute på Hovdala för att ta en promenad. Det var en upplevelse för oss, Lady och mig. Jag älskar ju Dobberman hundar och skall någon gång i framtiden ha en. Vi hade med oss Bosse Dobberman och Novak och Grim och alla var lösa och sprang omkring och bara njöt. Speciellt Bosse tror jag som kunde busa med Dobbisar än vart han gick. Lady var som vanligt en liten glad cocker, men några gånger tog hon skutt hit och dit för att slippas krossas av någon stor tass som kom i hennes riktning. I bland var hon fullt inblandad i lek.





Susan var där såklart med sina (Ebba,Agnes och Signe), hon hade skrapat i hop hela högen av dobbisar. Jag är så dålig att komma i håg namn, Kira, Fido, Tea är några av dem jag kommer i håg. En Kennel var också där med två av sina hundar Topp Dobbs hette den.Tyvärr så tar allt roligt alltid slut för snabbt men vi bestämde att det skulle bli fler träffar och då tar vi den tidigare på dagen och jag skall ta med mig fika, vilket jag inte hann efter som jag stack direkt i från jobbet till Hovdala.


En bild på Ebba äldst i gänget 8 År