5/27/2009

Näckrosdammens Coco-Chanel

Som jag har gått och väntat på reultaten:
NÄCKROSDAMMENS COCO-CHANEL HAR A-HÖFTER OCH ÖGON UA, Hurra Hurra !!

Chanel,Näckrosdammens Coco-Chanel ska vid Nästa löp paras med Nisse, jag ser jätte mycket fram i mot detta!! Hon förväntas löpa omkring November-December.
































Är en hane med flertalet Ck och 2 cert. Han är optigen normal clear, så valparna kan inte utveckla PRA.










Nisse har jag träffat ett antal gånger, han är Morbror till min mammas hund Zita, så nu hoppas jag på en valp som ska dra i hop Min Lady Zambell´s Creme Caramel och Zita Zvenskens Zue´s Zita i samma led. Har även träffat Nisse avkomma, bla Molly som är en vacker Black and tan tik och Viltspårs Champion.
Dessutom är han ju en vacker hane att titta på och har en vacker päls. Fotfarande vid sin ålder är han en pigg hane med vigör. Tycker så mycket om Nisses och Zitas vackra huvuden. Han är en trevlig gammal hane med utmärkt temperament som har ett antal lyckade kullar bakom sig.
Chanel är en livlig glad sprallig söt unghundstik. Utav denna kombinationen förväntar jag mig valpar med lagom mycket arbetslust, glada hanterbara framåt valpar med lagom päls, perfekta familjehundar och dessutom med ett vackert yttre. Ska bli spännande!!

Valparna kan få färgerna Röd, Svart, Black and Tan eller Roan.

NISSE Zvenskens Zamelzurium