5/22/2009

I dag har vi varit på besök hos Bullmastiffen Simson igen...

Simson busar med Lady och Fridolf
Lady och Fido i den härliga trädgården..
SIMSON...
Fia bjuder upp till lek med Simson...
Simson tyckte Fia var mest spännande av dem alla tre....Han hade aldrig träfat en så ung hund..
Följa John...
Spriiing...
Nu fick jag dig...
Fido och Lady i blommorna..
Simson i skogen...
Härligt att klia sig...
BUS...
Simson skakar på grenen och både Fido och Fia hjälpte till att dra..
Cockerspaniels älskar vatten!!!
I dag fick alla följa med till Simson för bus. Simson behöver muntras upp sen hans bästa kompis gått bort. Hundar är hundar och ser inte speciellt storleken utan en annan hund och Simson blev upp piggad av vårat besök. Han släpper in oss i trädgården utan minsta knyst!! Vi stannade i fyra timmar, Fia somnade till slut.

Jag och Simsons Matte sitter och pratar och tittar förundrat på hundarna ibland. Vi går alltid en liten runda(Fia blir buren lite då och då) och fikar som avslutning i deras stora härliga trädgård!!
Längst ner fins en film från skogen...
Tack för ännu en trevlig förmiddag!!

Både hundarna och jag blev trötta av all frisk luft.

Sen,sen måste jag sätta in en bild på Valplådan som Bodil och Sandra satt och skruvade ihop mitt i natten!!