1/24/2009

Lördagspromenad på Hovdala!!










Mellan mina arbetspass 6.45-12.45 och 17.00-21.15, så passade vi på att åka till Hovdala med Susanne, Terese, Kaharina, Jonas, Pierre och Leona och ett helt gäng hundar för en riktigt skön promenad.

Först hade jag tänkt att bara ta med mig Smilla för där var 4 andra Dobisar och 3 Weimaraner, men med tanke på att jag skulle till jobbet sen igen fick alla tre följa med! En liten kille på 5 månader i vagn var oxå med!

Vi gick runt på vägar, nere vid guldkusten och förbi slottet och tillbaka för att grilla korv. Lite stressad blev jag eftersom jag hade en tid att passa, men Susanne var så snäll att hon skjutsade mig direkt till jobbet och körde sen hem med hundarna, sen körde hon tillbaka till gänget som satt och grillade fortfarande!!

Tack för att man har så goa vänner som bjuder med en på dessa härliga promenader, TACK!!

Fridolf, Smilla och Lady ligger alla och sööver ännu och det kommer de säkert göra tills i morgoneftermiddag, snark:-)!

Ska få bilder på alla hundarna + jag(gruppfotot), som kommer sättas in så fort Katharina skickat dem till mig.Weimarander är så snygga och eleganta hundar.På http://www.freewebs.com/liramille/finns två av dem som var med i dag!
De blev inte bra hennes heller!