1/03/2009

I dag lekte Lady med Fridolf för första gången, så roligt. Lady lekar är att springa omkring och jaga varandra. Hon är inte förtjust i brottning och skojbitning.

Det var riktigt roligt att titta på!

HM, en sak till som hände i dag!!
Jag var ute med Smilla på cyckelvägen när en smällare helt plötsligt kommer susand, ja vad gjorde jag då, när jag hörde killarna i buskarna på kullen i skogen!!

Jo jag stannade där letade upp vart de var, (hörde dem) sen sa jag högt till Smilla. Ska vi busa i buskarna några gånger,hon var med på noterna kan jag lova, haha, Fy på mig att göra så, Men oj vad skoj med killar som fick eld i baken och genast sprang ut från buskarna.
SMÅ KILLAR SKA INTE SMÄLLA, de kan skada både sig själva och andra!!!

Inte helt fel med en DOberamm FAKTISKT, hahahaha!! Det var min humor, sitter och skrattar åt det fortfarande!!