12/25/2008

Fridolf!

Häe kommer jag
Man bara sover och sover när man leker med en sån här stor tjej:-)!! hittar ni mi`g?
Uppe i hörnet sover jag...

Så trött så!!

Jag ska ju inte börja vara ledig förens i mitten av Januari eftersom här är barn hemma nu under Jullovet, så vi lär känna varandra för fullt fortfarande. Just denna veckan är min värsta jobbevecka som betyder att jag jobbar fyra av fem dagar,dagtid. Så när jag kommer hem tar jag Fridolf i en väska och vi alla hundar går ut i skogen och så sätter jag mig där och hundarna kan springa fritt eller ligga och gnaga på pinne, ja de kan gör det de vill. Gräva gropar tycke de all tre jätte mycket om. I bland får Smilla fnatt och får för sig att det kommer någon och tokskäller, då springer Lady oxå runt och vet inte vad hon skäller på :-), de är för härliga. Jag sitter med en tidning på en fäll och har en fäll brevid där lille Fridolf brukar hamna efter en stund. Man får ju ta tillvara på all tid innan mörkret kommer.

Posted by Picasa