12/20/2008

Efter ett helt års väntan blev det nu av...

Min Lady och Liljeblommans Gizmo parades förra helgen på dag 12 och 13, så nu får vi se vad för något spännande det kan växa i Ladys mage.

I dag fick jag veta att Anais-Anais"Aina" har A höfter och för ett tag sen Att både hon och Hugo-Boss är Optigen Normal clear!! De har ju även fått 1-or i Utställningsringen, så skoj så!!

Som uppfödare vill man att hundarna ska vara friska och även att de ska vara trevliga kamrater för sina nya ägare och det är alla dessa valpar. De har även en hel del go i sig, spårar bra och älskar vatten.

Kenzo-Kastelli är Annas ögonsten och hennes barns kompis, Chanel lever med min mamma och cockern Zita, hon är min fodertik och ska i framtiden få en valpkull! Om allt går som det ska med "Anton" från Liljeblommans kennel.

Det blev en härlig kombination av dessa två och jag hoppas på att denna kull ska ha samma trevliga temprament och fina yttre!!