7/27/2008

Ibland får man omprioritera vad som är viktigast. Efter att ha sovit sen jag kom hem från jobbet i går tills 10 på kvällen, sen varit ute en snabb runda och sen sovit igen kom jag fram till att jag varken hade orken eller lusten(tyvärr) för utställningen i Älmhult i dag. Jag hade fått åka i går kväll, sova över hos någon och sen vara på utställningen i denna HETTA och sen tagit mig hem med tåget igen. Kanske om jag hade tur jag skulle vara hemma lite lagom till kvällen igen!!
Med tanke på att det knappt tar en timma med tåget en vardag eller om man tar bilen. Så bara kände jag att det går inte. Jag är helt slut!!
Jag tänker mer och mer på att ta körkortet så att vi själva kan ta oss någonstan, tänk så smidigt allt blir då!!
Har varit vid en liten sjö i skuggan och gått en runda med Susanne och hennes Agnes och Signe.
Smillas storasyster och hennes två bästisa Dobbiskompisar, tycker hon. Hm, Inte de, de tycker hon är en retsticka och liten småunge som är Dööö jobbig, för det mesta!!