10/22/2007

Första dagen på sista veckan....

I dag har jag först varit ute och joggat med Zita, sen har jag och Lady haft besök av Susanne och Ebba ,Agnes och Signe. Jag har lovat halva sommaren att jag skulle bjuda på kantarellmacka. Nu blev det äntligen av. Kantareller,hackad lök och grädde+kryddor. Stek mackan först i stekpannan, lite gurka och tomat, Suuper gott.

Med te till satt vi och tittade på Inki S dvd om lydnadsklass 1 och 2. Vad vi skulle ändra och göra bättre, göra på nytt sätt och så snackade vi om min kommande dobermann som kommer till våren. Vi tittade på Agnes korning som var inspelat på videoband. Susanne hade med videokameran för den ska jag låna vi födseln och filma med. Ska köpa band i morgon , så nu blir det att vänta Lady!!


Lady hon är ju mest trött, men hon hade inget i mot att låna ut säng eller leksak till lilla Signe bus........

Ebba hon är en gaaaammal Grandis.......

Alla var ganska trötta...........

Lady börjar få lite svårt att sitta bra........
Signe och agnes var oxå med på jogging runda. I kväll ska jag på Träff och äta god mat med Nattisarna om inget händer innan dess med Lady.