7/18/2007

Matte jobbade natt så först, när hon vaknat fick vi hänga med Signe, Agnes och Ebba med matte Susanne. Vi gick först en liten runda på Hovdala där det var mycket roligare att springa omkring änn att följa Matte. Hon försvann i väg på sitt och jag hade skoj med mitt, men efter ett tag blev jag allt lite orolig att hon försvunnit, men tänkte att det nog var bäst att stanna kvar ungefär där jag var och det kom ju dessutom två stiliga hanar som jag ville hälsa på. Wippet ar, sen kom Signe och kompani Matte hade tagit en extra sväng innan hon till slut ´hitta´mig!

Vi körde vidare till Teba i Höör för att träffa en kompis(Sara) till Susanne som fått valpis. En jätte söt liten Duffy.


Hund språk bakom Teba i Höör.


Daffy 8 veckor och söt som bara den...

Det kom en jaktgolden på 14 veckor som också ville hälsa på.

Ebba & Agnes de gamle.

Lady och Signe, ska vi busa bruden eller stångas lite grann....