10/04/2008

Lördag..

Tänk så tokigt det kan bli med Schema byte, när jag skulle varit ledig jobbade jag så lagom till att jag blev ledig i dag, så åker Bodil och vovvarna hem. Skulle varit ledig på gammla schemat och börjat jobba i dag.

Ja,ja vi ses på Fredag igen för då ska vi till Marie i Västervik http://www.greenwalley.se/ som för övrigt har söta cockervalpar nu!!och ha cocker och Tjej träff ska bli så skoj så, längtar!!

Allt hat gått jätte bra och lilla Agnes var en sööt liten pralin, som gjorde att tom jag nästan kunde tänka mig en liten cocker valp på nytt!!!:-)

Smilla har blivit en höglöpande Babian som var väldigt nyfiken på allas rumpor hela tiden, hon håller på att bli stor "lilla" gumman.

Penny var en mycket duktig cocker här och hon växte mycket, så faktiskt Bodil det var aldeles rätt hund du tog med dig för hon Växte minst 20cm denna helgen och var jätte duktig!!!!Du ska vara stolt!!!. är du oxå!!!:-)))))

Detta var faktiskt hennes dagar!!!!!

Lady var ju Lady och tyckte det var jätte skoj!! Hon lekte tom med Penny+ i taket. Hon börjar bli sig själv nu!!, skönt!!Hon tycker mycket om Bodil!!

Vi träffades med mamma och cockrarna Zita och Chanel(Pennys halv syster)! Chanel är en svansviftande liten glad sprallig sak som gjorde allt för att få igång lek(Ladys dotter). Kom igen nu så leker vi säger Chanel!!



En bild på Penny, Agnes och Chanel som far omkring. Min brors flicka var oxå med och ville springa!!

Jag sätter in bilder på Pix Boxen!!

Nästa helg ska jag som sagt iväg till http://www.greenwalley.se/ och då ska min bror passa Smilla (hon ska var på hundagis på Fredagen)och jag ska ta med Chanel och Lady på Cocker Fest!!!!