6/01/2009

SOMMAR OCH SOL ......

Fridolf doppar sig i bäcken...
Sophia vid stocken...
SÖTA SOphIA...
Lilla Dockan...
SÖÖÖT...
Fridolf tycker om att rulla sig ...
Hedda och Nessie...Fralle bus...
BUsgänget...
Fridolf och Hedda...
Spring och bus...
FINA NESSIE....
Nessie och Hedda....
Här kommer Carro...
TJENA kompisar skoj att träffas...
Hund klunga...
JAHA ni löper Carro....
Carro och Sophia bus...
Vill ha pipisen...
Mamma dotter bus...
Ja ska ha pipisen...
Vackra blommor på gården....
Först har jag jobbat enkelnatt i natt, så jag sov till 12.30 sen gick vi ut. Det var lika varmt eller varmare i dag., puhu!!

Varken jag eller hundarna är stormförtjusta i denna värme!!!
Men vi gick in i skogen först föratt få skugga och sen gick vi till bäcken till och med Sophia badade i dag!!

Sen gick vi hemmåt och på gräsmattan på baksidan träffade vi Frallorna och lilla Jackrusseltiken Carro!! Vi satte oss på en filt i skuggan och hundarna busade en stund till. Jag klippte klorna på Carro oxå. Fridolf hade brye kan jag säga med höglöpande Carro!!, jag fick säga till honom på skarpen några gånger , sen förstod han att han inte fick!

Men jag kan säga att jag hade inte lämnat dessa två hundar själva:-)!!