9/25/2008

Virrpottan Petra...

De super trötta hundarna!!

I dag skulle jag visa en runda jag brukar gå med Susanne och hennes hundar iblan.
Jag och mamma skulle ta oss ut och gå och vad händer då jo vi hamnar Långt bortom allt vart vi skulle gå.

Vi skulle gått runt Hovdala ån men hamnade lite utan för Sösdala???(hur gick det till) Promenaden vi följde skulle vara 4,2km lång. Lagom tyckte vi, men någonstans på vägen följde vi fel oranga markeringa och började gå på Skåneleden... Säg ni som känner mig blir nog inte ett dugg förvånade utan skrattar nog bara, men rundan tog istället för en skön avkompplande timme fyra nästan till slut stressiga för jag skulle börja jobba:-)
det slutade med att jag ringde på och frågade en kille i ett litet hus vid vägen om vi gick mot Hovdala. Han berättade hur vi skulle gå för att komma rätt och vi lyckades gå fel ändå, men vi hittade till slut till bilen.
Mycket dåligt skyltat var det och Luna... Berga ..något gick vi förbi.

Men vädret var härligt och hundarna totalt slut och jag hann äta några mackor innan jag skulle till jobbat. Och hundarna drack vatten i ån.

Vi åkte 10.10 och var hemma 15.15, Tänk er man var ganska slut!!