12/07/2007

Matte vurpade rejält...

Jaha och vad hände i går kväll då, Matte höll på att bli kryppling och gjorde om samma vurpa som i förrgår.
Jo hon låg och vilade för att hon skulle jobba och då ringer telefonen och matten springer halvt sovande ut för att ta telefonen. hon glömmer plankan och höll på att bryta det ena benet av sig. Telefonen blev inte svarad i och Matten lnkade efter ett tag till sängen och sonen hämtade tabletter för att annars var det omöjligt att ta sig fram för matten, hm.
Vad kan detta bero på, jo alldeles för lite sömn så Matte har blivit en sömngångare och det kommer sluta illa illa om här inte sovs lite mer.

Jag blev riktigt rädd att jag inte skulle få någon promenad, Husse fick ta över promenad och matningen nu i kväll.

Matten gick till jobbet med starka tabletter så att hon skulle kunna gå. (:)typiskt mig kan jag säga, arbetskamraterna kunde inte låta bli att skratta, inte jag heller för det är ju lite komiskt att nästan bryta benen av sig hemma i sitt eget kök:)