11/11/2007

I dag var det Mattes tur att göra någor roligt...


Jag följde med Bodil och Sandra till Åstorp för att titta på när de skulle ställa Gizmo, Wilma och Penny.

Det var i ett stort ridstall och det drog hela tiden, jag frös även fast jag både hade vantar vinterskor och jacka. När jag kom hem kände jag mig febrig.

Men, men utsällningen var trevlig att titta på. För Gizmo gick det bra han fick en etta, Wilma klarade sig inte lika långt och Penny fick en etta med Hp.

Bra kort var inte enkelt att ta för det var mörkt och solen stod på rakt i mot där jag stog.

Något som var trevligt var att både Mia från Marrenhills och Anneli från Cockerqueen var där och de pratade vi med bla. De var jätte trevliga. Jag pratade även med en tjej fån Lysekil som hade en Blr tik som var jätte trevlig att prata med.

Nu blev jag sugen på att ställa lite hund jag oxå när vi får igen. Jag ska ta med Zita oxå och ställa henne+ små hundarna. Spännande att höra vad de får för omdömmen.