4/22/2008

I helgen var vi i Norrköping hos Kennel Liljeblommans!!

Strålande solsken från Fredag morgon 6,00 när vi lämnade lägenheten tills Söndag kväll tills skymmningen tog vid. Vi var hemma 21,30, så det blev ett hel helgs besök!

Vi tog altså tåget tidigt på Fredags morgonen eftersom Jag kryssat i fel som vanligt så i stället för 8,30 blev det 6,30, gäsp!!
Sömnga väntande på perrongen

Människor som går förbi överallt...Trångt på tåget, men trötta fortfarande..
De var så duktiga så och söv hela vägen upp utan problem, Jag gick till och med på toa utan att de flyttade på sig, tänkte att man får testa och se vad som händer...


När vi väl kom upp efter att Bodil ringde och väckte mig på tåget , så körde vi ut till ett grustag som var ett jätte bra ställe att sitta och låta hundarna leka i. När vi sen gick en liten runda för att byta plats upptäckte vi bin som kom ur sanden,(mindre roligt), som tur var hade ingen hund blivit stucken, de hade sprungit omkring bland bina, hjälp!!
Tjho här kommer jag flygande....
Glöm inte att jag är äldst bara!!



Dricka pause..Jag är faktiskt liten och hungrig jag oxå!!!Smilla skulle äta lite lill jäntan...
Så här fint kan jag stå ...

Lukta på ni bara så leker vi sen....


Brottnings match, JOho!!!


Bodil tyckte det var extra skoj att se Penny leka!! Smilla tyckte det var Skitskoj med så många hundar att leka med!! Gizmo var måttligt road av Smilla, men tyckte dessto bätre om Lady.

Stolen är min, Ha, hA!!
Jag är störst:))Snabbt upp och sen ner igen:)
Vi har så klart fikat och ätit gott som vanligt och denna gången fastnade jag för en potstisgratäng som var suupergod med ost mellan varje lager. Receptet tack, Bodil!! Vi har varit i hundgården varje morgon promenad jag och hundarna och träffat alla möjliga hundsorter, Jätte kul att träffa lite nytt hundfolk!!Lady började ju löpa på Lördagen, men det har funkat jätte bra änd! Det är ju därför hon varit sukärring ett tag. Nu
Sen gick vi dit med Bodil oxå och skulle göra stå kort, skoj men svårt att få till bra. Dessutom tänkte vi inte på skuggor! Men jag tycker att dessa blev bättre på Smilla!!


LADY
SMILLA
sKA IVÄG OCH TRÄNA FORTSÄTTER NÄR JAG KOMMER HEM. vI SKA TRÄNA LYDNAD MED BÄGGE TJEJERNA!!!JOHOOOO!!!

TACK FÖR EN TILL TREVLIG HELG BODIL,SANDRA OCH TINO(simon)!!!