11/01/2007

Utmaningen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi har blivit utmanade av Carina och Tindra och det kan vi bara inte motstå.
Varje utmanad hund ska skriva 6 underliga/konstiga fakta om sig själv på sin hemsida och samtidigt ange reglerna för leken.
Välj sedan ut 6 nya hundar och gör lista över dem. Skriv en kommentar i de utmanades blogg för att de ska kolla in och läsa på ens egen hemsida för mer info.

LADY

Nr1. Jag tycker att toadörren ska vara öppen jämt, för det som ligger i papperskorgen där är ju så mysigt att smaka, lukta, flytta omkring på och ligga och gnida in sig i., till Mattes förtret!!

Nr2. När Matte och alla andra ätit färdig, Gör det ju ingenting om jag tar mig en runda på vardagsrumsbordet och dammsugar av alla ev. rester. Det blir ju bara så jätte snyggt och rent!!

Nr3. När jag varit ute och gått är Mattes säng en jätte bra handuk att gnida och torka av sig smutsen på.

Nr4. Om Matte glömde mig för att gå in i någon ny affär utan att visa mig hur det ser ut. tar jag mig gärna en snabb runda in om dörren är öppen och jag får chansen till det. Både Matte och vissa biträden blir både glada, men en del blirArga!!!(konstigt!!,Hi,hi)

Nr5. Åker vi iväg till skogen för en runda, så brukar jag behöva springa några varv runt bilen när vi är framme för att berätta för alla att nu kommer vi.

Nr6. Vattnet som står ute på balkongen är mycket godare änn det vattnet som Matte ger mig i köket. Så jag brukar stå och psyka dörren tills Matte kommer och öppnar för mig.


Jag utmanar :
Susanne med Ebba Agnes och Signe
Det blir ju tre hundar
Veronika med Grim och Novak
Sanna med EDB