2/21/2009

Valpning..

Jag fick äran att medverka över telefon på min kompis Bodils hund Pennys nedkomst. Hon har ju Kennel Liljeblommans. Jag hade ett sjätte sinne. Först fick jag två sms från Bodil med medelande om att nää det blir nog inte förens i morgon och sen nu har hon börjat flåsa en del.
Jag var i tvättstugan och tittade på mobilen och då tänkte jag, det är nog bäst att ringa nu. Två minuter efter att jag ringt kommer Pennys första valp ned dimpandes, taiming eller intuition!!
Sen var ju med genom luren hela valpningen igenom, så spännande så.
Penny var så duktig så och valparna är så fina!!

Mitt i natten var det slut och jag gick ut med hundarna och sen sov vi länge i dag.

Inte varje dag man får vara med m en så stor händelse!!

Tack och kram till er båda Bodil och Sandra och Grattis tror jag var för trött i natt och glömde det ordet.Grattis!!